9 Mayıs 2009 Cumartesi

ÇİKOLATA & ÇİLEK

Okadar süsledim uğraştım biraz bekle dimi yok! daha çikolatalar donmadan yarısını tek başıma miğdeye indirdim. Ama doğruya doğru gel beni ye demiyolar mı, haksız mıyım mideye indirmekle. Sözde anneanneme anneler günü için hazırladım neyseki bir kaç tane ayırabildim ve şık bir kutuya koydum. Göründüğü üzre 3 ton çikolata kullandım ve tabiki çilek. Çikolataları ayrı ayrı (yani bitter, sütlü, ve beyaz) benmari usulu eritiyorsunuz, çilekleri çikolataya bandıktan sonra bi süre donmalarını bekleyin. Süslemek için yağlı kağıtlardan külahlar hazırladım uçlarını incecik kestim gerisi hayal gücünüze ve tasarımınıza kalmış kolay gelsin. Kalan sütlü çikolatayla ise; üzerine kuru üzüm, hindistan cevizi ve tarçın koyup madlen çikolata ürettim resmen. Sizde kalan çikolataya, istediğiniz kuru yemişi yada kuru meyveyi koyup değerlendirebilirsiniz. Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun efendim. Canım annem seninde

Hiç yorum yok: