3 Mart 2010 Çarşamba

TAŞINIYORUZ


 
  Blog hazırlama fikri öyle çabuk gerçekleşti ki benim için isimini bile henüz düşünmemişken sanki bir mail aderesi alır gibi 1 dk içinde blog sahibesi oluverdim. Bir yılı içinde 43 tarifli yazı sığdırmışım benim için her biri ayrı tecrübe oldu. Şimdi tecrübesizliğimi burda bırakıp bir adım daha ileri gidelim ve buyrun http://www.cafeyirmiyedi.com'/ da buluşalım. Umarım bu yeni blog daha çok hoşunuza gider ve daha çok daha çok tarif olur. Bu tuhaf mutluluğu benimle paylaşmak isterseniz yeni evime beklerim. Yeni fikirleriniz eleştirilerinizi ve istekleriniz için ben göreve hazırım.... haydi taşınıyoruz sevgiler....


Büyük bir keyifle açılmıştı cafeyirmiyedi, bir hediyeydi bir süpriz olmuştu bana en sevdiğimden ama ömrü kısaymış... Şimdi batan geminin mallarını toplamak yerine eski gemime geri döndüm ve bir daha burayı terk etmek istemiyorum...  cafeyirmiyedi.com çöktü çökmesinin ardından bütün yeni tariflerim yazılarım da, ha bugün ha yarın kopyalarım diyerek sanal alemin kara kuyusuna gitmiş oldu. Ama en kısa zamanda eski tarifleri tekrar buraya ekleyeceğim, tabi yeni bir objektif aldıktan sonra da yeni tarifler burada olacak. Yani yıkılmadım ayaktayım demek istiyorum... Beni takip etmeye devam edin lütfen sevgiler...

4 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
femlemne dedi ki...

link hata veriyor. burayı iptal mi ediyorsun?

yeliz dedi ki...

femida; linki kaldırdım çünkü 1 ay önce yeni sitem çöktü buradan devam edeceğim

femlemne dedi ki...

sevindim desem yalan olmaz blogunu sevdim yeni seyler denemek eglenceli güzel de yapıyorsun yeni tariflerini bekliyorum:) tatlı ağırlıklı:D