2 Ekim 2009 Cuma

yaratıcı buluşlar

Yaratıcı oldukları kesin ama ne kadar yararlı orası tartışılır. Benim çok dikkatimi çekti heleki bazılarına bayıldım. Bir çok yaratıcı buluş vardı ama ben mutfak için olanlarını buraya ekliyorum. Foğraflarına bakarken ben çok eğlendim siteye koyarak paylaşmak istedim buluşların kimlere ait olduğu yazmadığı için burdan paylaşamıyorum. yine de burdan tebrik ediyorum.
benim favorim bu buluş sanki şeker torbası çok yaratıcı... Maydonozlar için güzel bir icad yani maydonozlara suda ölüm yoook... Pasta testeresi, kullanışlı olabilir belki... Buda benim gibi kahvesini asla bisküvi yada kurabiyesiz içemeyenler için... Bu çok güzel, hemen bende de fikir oluştu biraz yaşı fazla olan birine roma rakamlarıyla bir pasta yapılabilir hem yaratıcı hem esprili... Biraz mide bulandırıcı gelebilir ama bence çok yaratıcı.. Hep yaptığımız bir şey değilmidir? özellikle kremalarda parmaklar mutlaka nasibini alır ama sanırım böylesi daha hijyenik.. Bu ısırılmış şekli veren kalıplarda süper ama ben onları kalıpsız da yaparım... Hem tartı hem kesme tahtası hem yaratıcı hemde kullanışlı olsa gerek.Gerçekten eğlenceli buluşlar değil mi ama...

Hiç yorum yok: